Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Stina - 24 februari 2012 17:58

Hallå!


I går kväll skrev jag ett rätt så lång inlägg (under tvång av Emelie) så försvann det IGEN! alltså seriöst, jag vet inte vad jag gör fel! Jag blir så less. Jag som inte orkar blogg i vanligt fall ;)

Aja, i måndags fyllde jag 21! Så äntligen får jag också gå ut här borta som jag väntat ;) haha nää men när alla andra är 21 så ä det inte så kul när jag inte kan gå ut med dom.

I alla fall så var det Presidents day i måndags, vilket innebar att barnen var lediga och jag jobbade heeeeeela dan. (förutom en snabb skype-date med mamma och Malte). Men som tradition i huset så fick jag välja middag + efterrätt. Så jag valde flintastek, potatis och ärtor. Sen fick jag laga det själv, haha ;) Till efterrätt så var min värdmamma och hämtade upp cheesecake på cheesecake factory. Av min värdfamilj så fick jag 100 dollar som jag ska använda när vi åker till Las Vegas.


Efter middagen så åkte jag och mötte Emelie och Isabelle på.... trummvirvel... Cheesecake factory ;) Vi åt mer cheesecake och drack drinkar. Gött var det! Av dem fick jag ett suuuuuperfint pandora armband med en liten berlock som det stog 21 på. Blev så överväldigad att jag började gråta, hahha.

Jag är så glad att jag har så fina vänner både här och hemma, och att jag har sån fin familj (hemma ;) <3


I går ver det 25 grader varmt. I dag är Lexi sjuk så jag jobbar hela dan och i kväll är vi ett gäng på ca 20 pers som ska gå ut och fira min födelsedag. Så trots att jag jobbar några timmar extra i dag så är jag glaaaad! :D


     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards