Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

Förra helgen

Av Stina - 23 januari 2012 20:06

Haaaallå!


Tänkte baa lite snabbt gå igenom de senaste helgerna, eller ja, de två senaste. Längre bak än så kommer jag nog inte o håg ;)


Vi börjar med förra. På fredagen så följde vi med en av de andra au pair grupperna på deras au pairmöte på ishallen i Pineville där vi åkte skridskor i ca 2 timmar. Jag måste säga att jag var lite ringrostig, samtidigt som det var galna barn som åkte runt så man blev alldeles yr. Men det var roligt, träffade lite folk jag inte träffat på ett tag och det är ju alltid trevligt.

Efter det så åkte jag , Isabelle och Emelie till en sportbar i närheten och åt och spelade biljard en stund innan Isabelle åkte hem och jag och Emelie drog vidare till en födelsedagsfest i Ballantyne. Var inte så mycket folk, men vi spelade biljard och dansade och hade kul iaf ;)


      


På lördan så kommer jag inte i håg vad vi gjorde på dan... Men på kvällen så åkte jag och Emelie till Cosmos uptown där dom hade salsakväll, typ. Där vi mötte upp lite folk från volleybollen och dansade hela kvällen. Jag måste ju medge att salsa inte är mitt bästa kort, men med lite träning så går det väll kanske lite bättre sen ;)


På söndan så åt vi svenska pannkakor hemma hos mig innan vi åkte till Freedom park och grillade träffade mer folk Innan vi åkte Uptown på vårat au pair möte. Vi kollade på hockey. Charlotte Checkers som i vanliga fall inte är särskillt bra vann iaf och jag skulle tro att det var vår support som gjorde de ;) Efter matchen så åkte jag och isabelle till the cheesecake factory och åt.

Jag tror jag fick med allt? haha...


 

freedom park


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina - 24 februari 2012 17:58

Hallå!   I går kväll skrev jag ett rätt så lång inlägg (under tvång av Emelie) så försvann det IGEN! alltså seriöst, jag vet inte vad jag gör fel! Jag blir så less. Jag som inte orkar blogg i vanligt fall ;) Aja, i måndags fyllde jag 21! Så äntli...

Av Stina - 26 januari 2012 02:09


  Jag är aaaassssstrött så det blir bara ett körtis inlägg.   I fredags så var jag upp till Huntersville på "hej då" middag för en tjej som har flyttat till Chicago med sin värdfamilj. Det var blandade känslor hela kvällen. Ena stunden stog all...

Av Stina - 17 januari 2012 02:34

Av någon anledning så är de enda bilderna jag har från november från när vi var och spelade paintball. Gjorde jag inget mer på en hel månad liksom ;) Nä men jag tror att både Kelly och Isabelle har bilder som jag inte fått än.. Jag var iaf tvungen at...

Av Stina - 17 januari 2012 01:16

Hallå! För er där hemma som tror att jag trillat av pinn här borta kan andas ut nu. Jag lever fortfarande även om bloggen i viss mån har bevisat att motsatsen skulle vara möjlig. Men efter att ha haft ett "litet" blogg uppehåll på sisådär 4-5 mån...

Av Stina - 29 september 2011 03:05

Förra helgen så hade en av de andra au pair organisationerna hyrt ett strandhus i Ocean Isle Beach som ligger ca 3 timmar härifrån utåt kusten. Så Lisa (från england) och Chiara (från syd afrika) bjöd med mig och några till eftersom det fanns platser...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards