Alla inlägg under februari 2011

Av Stina - 28 februari 2011 19:51

Heej folket!


Jag och mamma släpade oss upp klockan halv 4(!) i morse för att åka till amerikanska ambassaden för att fixa mitt visum. Vi tänkte att det var lika bra att vara ute i god tid. Det hela resulterade i att vi var där två timmar för tidigt ;)

I alla fall så var det långt ifrån lika hemskt som jag föreställt mig. Man gick igenom en säkerhetskontroll, lämnade in sina papper och väntade på att det skulle ropa upp ens namn. Efter det fick man ge fingeravtryck och svara på några korta frågor som tex; när tog du studenten och vad har du gjort sen dess, vilka bor du med och vart ska du. Så det hela var över på ca 5 min.


Efter ambassaden drog vi vidare mot kista där jag köpte en adapter och en present till ett av mina blivade värdbarn. sen dog jag i bilen på vägen hem :)


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards